İŞ YERİ DIŞINDA SATIŞ YETKİ BELGESİ BAŞVURU KOŞULLARI
14 Nisan 2023Aşağıda belirtilen Bilgi ve belgeler ile Birlikte Müdürlüğümüze Başvurulur..
1-) Bakanlığın internet sayfasında ilan edilen örneğe uygun iki adet yetki belgesi.
2-) Satıcı veya sağlayıcının faaliyet konusunu ve kuruluşunu gösteren ticaret sicil gazetesi veya esnaf ve sanatkârlar sicil gazetesi.
3-) Satıcı veya sağlayıcının kayıtlı olduğu odadan alacağı faaliyet belgesi.
4-) Satıcı veya sağlayıcıya ait vergi levhası.
5-) Serbest muhasebeci mali müşavir veya yeminli mali müşavir tarafından onaylı en son tarihli bilanço ve gelir tablosu.
6-) Satışa konu edilen mal veya hizmetlerin listesi.
7-) Tüketicilerin cayma bildirimini yapabileceği açık adres ve diğer iletişim bilgileri.
8-) Tüketicilerin ödemelerini yapabilecekleri banka, posta ve benzeri hesap bilgileri.
NOT:
- Birinci fıkradaki bilgi ve belgelerde bir değişiklik olması durumunda, satıcı veya sağlayıcı tarafından bu değişiklikler on beş gün içerisinde yetki belgesinin alındığı il müdürlüğüne bildirilir.
- İl müdürlüğünce verilen yetki belgesinin geçerlilik süresi iki yıldır.
- Geçerlilik süresi dolan belge için 20 nci maddede yer alan esaslar çerçevesinde yeniden başvuru yapılır.
Yeri Dışında Satış Yetki Belgesi örneğini görüntülemek/indirmek için tıklayınız